pondělí 3. října 2016

TOUR DE CAFFEES - CONA COFFEE

A-ahoj, dnešní článek je po hoodně dlouhé době. Měla jsem teď na starosti bohužel nějaké důležitější věci, takže se omlouvám, že dlouho nevyšel žádný článek. Teď se to už všechno vyřešilo a měly by vycházet články zase pravidelně. S novým návratem tu pro vás mám i novou edici. Ti kdo jste z okolí Hradce Králové to asi oceníte a vy ostatní snad nebudete naštvaní. Každý měsíc navštívíme s mojí kamarádkou jednu hradeckou kavárnu a poté o ní něco napíši a zhodnotím ji. Snad se vám bude edice líbit. 


Jako první kavárnu jsme navštívili kavárnu Cona Coffee, která se nachází v ulici S.K. Neumanna 726. Já jsem si dala panini s latté a kamarádka si dala cheasecake s malinovou limonádou. S mým výběrem jsem byla moc spokojená. Panini bylo s dijonskou hořčicí, sýrem, sušenými rajčaty a šunkou a bylo moc výborné, to musím pochválit. Kamrádky cheasecake byl opravdu vynikající. Chutnal jako opravdový pravý cheasecake. V limonádě mi chybělo více ovoce. Možná by to nevadilo. A latté je prostě latté. 



Interiér kavárny byl moc útulný. Je to taková malinká kavárnička, ale za to hodně pohodlná. Takže za mě určitě ano! Jestli jste tam ještě nebyli tak určitě doporučuji. I ceny mají slušné, takže nic předraženého. Prostě bomba! :-)
Snad se vám tato edice zalíbí a třeba některou z kaváren navštívíte. Doufám, že se vám článek líbil a budu se těšit ve čtvrtek.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat