pondělí 9. října 2017

#ČeskáKrása-ASTRID+SOUTĚŽE

A-ahoj, po měsíci se zase hlasím s novým článkem. Dnešní článek bude ve spolupráci se značkou Astrid. Tak jdeme na to!
Značka Astrid vytvořila nový projekt #CeskaKrasa. Tímto projektem chce podpořit sebevědomí českých žen. Připravili si pro vás soutěž ve které se každý týden soutěží o dárkový balíček produktů Astrid v hodnotě 1 000 Kč a na konci soutěže vybere porota tři nejkrásnější okamžiky, které ocení třemi hlavními výhrami.
Stačí nahrát fotku s krásným okamžikem na váš Instagram, přidat hashtag #CeskaKrasa a popsat, kdy, proč nebo díky komu se cítíte krásná. Další možností je nahrát fotku z PC či z tabletu přímo na www.ceska-krasa.cz. Pokud se na stránku podíváte, najdete tam již několik soutěžních fotek, které Vám můžou být inspirací. Je to úplně jednoduché, ne?
Mě Astrid poslal velký balíček, ve kterém je spousta krásných věcí. Rozhodla jsem se o ně podělit s maminkou, kamarádkami a samozřejmě se rozdělím i s vámi! Soutěžíte o balzámy na rty od značky Astrid. Já jsem měla možnost už tyto balzámy vyzkoušet a jsou fantastické. Stačí jen odpovědět do komentáře na otázku 'Co se mi na sobě nejvíce líbí?' a připsat vaši emailovou adresu, kde vás budu kontaktovat v případě výhry. Budu ráda když se rozepíšete a já budu moci vybrat 2 nejzajímavější komentáře.
Budou 2 výherci, první výherce získá tři bazámy- utěšující, pečující a posilující a druhý výherce získá dva balzámy-zvláčňující a hydratující. Soutěž bude končit 23.10.2017.



Takže v jednom článku se můžete zapojit do dvou soutěží! No není to super?
Já doufám, že se do obou soutěží zapojíte a přeji vám hodně štěstí!

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Nejvíce se mi na sobě teď líbí vlasy. Nechala jsem si je ostříhat a mají teď tu pravou šťávu. Pak se mi líbí má pleť, když ji večer odlíčím. K odličování používám i Beauty elixiír od Astridu a jsem fakt moc spokojená s výsledkem a pocitem jemné pleti.
    email: simonetablog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi na sobě líbí moje nohy. Jsou díky sportu hubené a trochu zpevněné. Taky se mi líbí moje vlasy. Dřív jsem je nesnášela, ale jelikož jsem se s nimi naučila pracovat a pečovat o ně, jsem na ně pyšná.
    Mail: petra.mezirkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat