úterý 30. června 2015

RECENZE- EOS, MAKEUP REVOLUTION

A-ahoj, dneska přináším slibovanou recenzi na balzám na rty od značky EOS a rtěnku od značky Makeup Revolution. Obě značky mám obecně ráda. Obzvlášť Makeup Revolution, protože je cenově dostupnější než EOS. Takže teď můžeme jít už na samostatnou recenzi!

 Balzám EOS jsem pořídila na notino.cz. Mám příchuť granátového jablka a malin. S příchutí jsem maximálně spokojená! Je to nádherná vůně a ještě k tomu krásně chutná když to oblíznete ze rtů. Jsem hrozně ráda že je to 100% přírodní a není to testováno na zvířatech. Taky jejich opravdu originální balení mě hrozně baví! Účinky jsou stejné jako u normálních balzámů na rty. Kdyby to nemělo tak přitažlivé balení a takovou hrozně krásnou vůni tak bych si to znovu asi nepořizovala, ale teď přemýšlím, že si koupím ještě jeden do sbírky. Takže bych to tak shrnula že tenhle balzám asi má smyl si pořídit. To balení je super na cesty. Aspoň ten jeden.


A teď už na rtěnku od Makeup Revolution. Rtěnku mám v odstínu Nude. Nějakou nude rtěnku jsem už dlouhou dobu sháněla a konečně ji mám. Rtěnka by měla být vysoce pigmentovaná, dlouho by měla vydržet a snadno se aplikovat. No, vysoce pigmentovaná moc není. I když vezmu na to že je to nude odstín tak na rtech moc vidět není. Dlouhá výdrž, no, tak akorát. Za tu hodinu a půl už si jí musím jít přemalovat a trochu upravit. Snadná aplikace, no tak s tím musím teda souhlasit plně na 100%. Rtěnka má ještě k tomu hrozně hezký balení. To mě fakt baví! Takže za tu cenu to asi stojí!


Tak to by byl celý dnešní článek . Doufám, že se vám líbil. Těm co byli chudáci jako já a museli si jít pro vysvědčení až dneska přeji krásné prázdniny a těm co skončili už v pátek též. Užijte si prázdniny co nejvíc! O články se nemusíte bát. Snad to budu stíhat někdy kombinovat i s brigádou a ostatním programem co na prázdniny mám.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat